آذ پاپ آپ

به آذ پاپ آپ اعتماد نکنید / به v2.p2up.ir اعتماد نکنید / به p2up.ir اعتماد نکنید

آذ پاپ آپ

به آذ پاپ آپ اعتماد نکنید / به v2.p2up.ir اعتماد نکنید / به p2up.ir اعتماد نکنید

آذ پاپ آپ اعتماد نکنید

 
سلام

( به آذ پاپ آپ اعتماد نکنید )دوستان روش کار آذ پاپ آپ به اینصورت هست که چندین دفعه پرداخت میکنه وقتی شما بهش اعتماد پیدا کردین یک دفعه میزاره یکم از حد نصاب بیشتر بشه یکدفعه که بیست سی چهل یا پنجاه تومن شد دیگه نمیده (مبلغش بستگی به درامد طرف از پاپ آپ داره) اصل درامدش از این راهه یه چندتایی سایت با بازدید خیلی بالا هم نگه میداره هم ظاهر کاسبیش ردیف باشه و هم جورعتش رو نداره پول اون ها رو بخوره چون سایتی که روزی سی یا چهل هزارتومان بابت پاپ آپی که براش باز کرده ازش طلب داره اگه بخواد نده طرف میره شکایت میکنه ولی مطمئن هست امثال ماها برای ده یا بیست هزارتومان نمیریم شکایت کنیم و میگیم جهنم سگ خورد یا اذ پاپ اپ خورد من سه نفر رو میشناسم(یک نفرش برادر زادم هست) که همینطوری کلاهشون رو برداشته که انشاالله خرج دوا و دکتر خودش و خانوادش بشه ، اگه هم من دروغ میگم و اذ پاپ اپ کلاه بردار نیست یا که من غرض ورزی میکنم انشا الله من و خانوادم کارمون به بیمارستان و دوا دکتر بیفته دلیل سیریش شدنم به این اوذگل اینکه خیلی زور داره یه نفر معلوم نیست از کجا بیاد و فکر کنه بچه زرنگه در صورتیکه اسم این کار دزدی و نامردی امثال من اگه احتیاج نداشتیم که سراغ پاپ آپ و شما ها نمیومدیم (اگه به من هم نمیتونید اعتماد کنید حداقل نزارید پولتون بیشتر از 15 تومن بشه، کد رو وردارید بگین هروقت پول رو ریختی دوباره میزاریم ،سر من هم همینطوری کلاه گذاشت من از وبمستر های اولی بودم که باهاش کار کردم الان یک ماه میشه که هر روز بهش پیام میدم ایمیل اس ام اس اصلا جواب نمیده نامرد عوضی )   

خلاصه این تجربه من از قاز پاپ آپ،ببخشید،آذ پاپ آپ بود.

من آنچه شرط بلاغست با تو می‌گویم ×××× تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.